آداپتور انکر فست شارژ PowerPort+ Plus 1

يکشنبه 23 دی 1397
19:35
mousa

آداپتور انکر فست شارژ PowerPort+ Plus 1

آداپتور شارژ انکر مدل PowerPort+ 1 با فناوری Quick Charge 3.0 گوشی شما را زودتر از شارژ های معمولی شارژ می‌کند و باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود. البته لازم به ذکر است برای استفاده از قابلیت شارژ سریع گوشی شما باید از این تکنولوژی برخوردار باشد. در غیر این صورت گوشی شما با سرعت معمولی شارژ می‌شود.

شارژر دیواری انکر فست شارژ PowerPort+ Plus 1 Quick Charge 3.0 A2013

تکنولوژی Qualcomm Quick Charge 3.0

سریع ترین شارژ ممکن را برای هر گوشی یا تبلت فراهم می‌کند. در مدت 35 دقیقه گوشی را تا 80% شارژ می‌کند. 4 برابر سریع تر از شارژ های معمولی


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

باتری سامسونگ S4

پنجشنبه 20 دی 1397
17:22
mousa

باتری سامسونگ S4 مجهز به یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فلش LED و لنز با F2.2 است. پیش از این در یک مقاله مفصل به مقایسه دوربین‌ پرچمداران مختلف از جمله گلکسی اس 4، وان، اپتیموس جی، لومیا 920 و آیفون 5 پرداختیم و کاربران زومیت در اغلب شرایط کیفیت تصاویر گرفته شده با اس 4 را در سطح بالاتری نسبت با باقی تلفن‌ها دانستند. اغلب تلفن‌های هوشمند امروزی مجهز به سنسور 13 مگاپیکسلی هستند، اما بخشی که کیفیت عکس‌های گرفته شده با S4 را نسبت به باقی تلفن‌ها متمایز می‌کند، باتری سامسونگ S4 الگوریتم‌های پیچیده پردازش تصویر است که سامسونگ به خوبی توانسته از پس آنها برآید. باتری S4 رنگ‌ها را دقیق و طبیعی ذخیره می‌کند و به لطف رزولوشن بالای آن جزئیات تصویر به خوبی حفظ می‌شوند.

باتری سامسونگ S4 درست زمانی که اچ‌تی‌سی به سمت مگاپیکسل‌های پایین‌تر و پیکسل‌های درشت‌تر گرایش پیدا کرده و سعی در جا انداختن فناوری اولتراپیکسل دارد، باتری سامسونگ S4 در خلاف جهت حرکت می‌کند و با افزایش پیکسل‌ها سعی در بهبود کیفیت تصویر دارد. ما این دو تلفن را در شرایط مختلف مورد مقایسه قرار دادیم و نتیجه مقایسه نیز در اکثر شرایط به سود S4 به پایان رسید. تنها جایی که دوربین وان کیفیت بهتری را ارائه می‌دهد در محیط‌های کم نور و تاریک است. در محیط‌های تاریک کیفیت عکس‌های گرفته شده با S4 حتی زمانی که دوربین در حالت Night Mode تنظیم می‌شود، پایین است و عکس‌های گرفته شده دارای نویز بسیار زیادی هستند. باتری موبایل در حال حاضر بهترین‌ تلفن‌ها در عکس و فیلم برداری در نور کم، لومیا 920 و اچ تی سی وان هستند، اما هیچ کدام از این دو دوربین در عکس برداری در نور معمولی قادر به رقابت با S4 نمی‌باشند.

به زودی کلیه تصاویر گرفته شده با S4 را با رزولوشن واقعی در شبکه فلیکر آپلود خواهیم کرد.

البته این همه ماجرا نیست و سامسونگ تنها به کیفیت عکس برداری بسنده نکرده است. این کمپانی کره‌ای نرم افزار دوربین را نیز بطور کامل متحول نموده و در نرم افزار جدید دوربین علاوه بر تغییرات مربوط به رابط کاربری قابلیت‌های تازه‌ای اضافه کرده است. سامسونگ تمام تلاش خود را بکار گرفته تا تمام قابلیت‌هایی را که تا به حال در پرچمداران مختلف مشاهده کرده‌ایم، یکجا جمع کند. در گلکسی اس 4 به راحتی قادر خواهید بود باتری گوشی تا عکس گرفته شده را به اشکال مختلف تغییر داده، ویرایش کنید و یا عکس‌های ترکیبی جالبی خلق کنید.

باتری گوشی سامسونگ حالت‌های مختلفی را در نرم افزار دوربین S4 اضافه نموده تا کاربر با استفاده از آنها بتواند در شرایط گوناگون تصاویر بهتری را ذخیره کند. مثلا حالت Night Mode برای عکاسی در نور کم و افزایش وضوح و روشنایی تصاویر، حالت Sports برای عکس برداری با حداکثر سرعت شاتر برای عکس برداری از سوژه های سریع و مسابقات ورزشی ، حالت پانوراما، حالت Beauty Face برای عکس برداری پرتره، حالت Best Photo که چندین عکس پشت سرهم از یک سوژه گرفته می‌شود و بهترین آنها پیشنهاد می‌گردد یا عکس برداری HDR که همگی با کارکرد آن آشنا هستید. باتری موبایل این قابلیت ها تقریبا در دیگر تلفن‌های هوشمند نیز وجود دارند، اما در S4، چند قابلیت جذاب دیگر نیز گنجانده شده است.

باتری سامسونگ S4


[ بازدید : 103 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

آموزش افزایش عمر باتری در موبایل Galaxy S8

جمعه 14 دی 1397
17:11
mousa

اگر اولین اسمارت فون ها را بیاد بیاورید قطعا با آخرین نوع و نسل اسمارت فون هایی که این روزها معرفی می شوند خیلی تفاوت دارند. توسعه سخت افزاری و نرم افزاری و حتی ظاهری این گوشی های هوشمند سالیان گذشته ادامه داشته اند تا جایی که این روزها شاهد بهترین گوشی ها از ارائه دهندگان برتر هستیم. گوشی گلکسی اس ۸ معرفی شده و قرار است به زودی وارد بازار ایران شود اما پیش از خرید این گوشی خوب است که یک سری آموزش ها در باره آن ببینید. مثلا طول عمر باتری موبایل ها هر چند که توسط سامسونگ بسیار مورد توجه قرار گرفته است اما نکته مهم این است که شما هم باید دست به کار شوید تا کمک کنید که عمر باتری موبایل تان افزایش پیدا کند.

اسمارت فون هایی که بر بستر اندروید ارائه می شوند از نظر باتری موبایل و البته انعطاف پذیری آن ها بسیار ویژه تر از سایر سیستم عامل ها هستند. از این رو توانسته ایم ترفند هایی بیابیم که کمک می کند عمر باتری این دستگاه ها را افزایش دهیم. دقت کنید که منظور از طول عمر باتری، مدت زمان بین شارژ ۱۰۰ درصدی تا تخلیه باتری است و به معنی عمر سخت افزاری نیست.

افزایش عمر باتری در گوشی های Galaxy S8 و +Galaxy S8

Galaxy S8 نوزاد شرکت قدر سامسونگ است و بررسی هایی که برای Galaxy S8 و همزادش یعنی Galaxy S8+ صورت گرفته حاکی از این است که این دو گوشی از برتری های ویژه ای برخوردارند که در سایر پرچم دارهای روز کنونی مشهود نیست.

Galaxy S8 دارای یک باتری سه هزار میلی آمپری است که طبق تجربه عینی ۸ ساعت و ۲۲ دقیقه دوام دارد و می تواند به شما سرویس دهی کند. اما اس ۸ پلاس که ۳۵۰۰ میلی آمپر است حدود ۸ ساعت سرویس دهی کرده است.

دقت کنید که بالا بودن ظرفیت باتری ها صرفا دلیلی برای عمر طولانی تر نیست چرا که گوشی ها از ایتم ها و ویژگی های مخصوص خود برخوردارند و میزان مصرف باتری شان فرق دارد.

البته افرادی که از گوشی های گلکسی سری A استفاده کرده اند معترفند که گوشی های شان تا ۱۱ ساعت هم دوام می اورد و این واقعیت دارد.

با این حال می خواهیم به شما چند ترفند بیاموزیم تا طول عمر باتری تان را افزایش دهید. اگر گوشی تان را فول شارژ کنید قطعا یک روز کاری شلوغ را برایتان ساپورت خواهد کرد اما نکته اینجاست که اگر دسترسی به شارژر ندارید و تایم مورد استفاده تان هم بیش از یک روز کاری است باید چه کنید؟

راه کار های متفاوتی وجود دارد اما دقت کنید که لازم نیست تمام این کار ها با هم صورت بگیرند بلکه گاهی یک مورد از ترفند های گویا آی تی به شما کمک می کند که طول عمر باتری را حداکثر کنید.

استفاده از پس زمینه تیره رنگ برای گوشی و نرم افزارها

در ساخت نمایشگر گوشی های سامسونگ مخصوصا این دو نوزاد از تکنولوژی Super AMOLED استفاده شده که طیف رنگ سفید آن بیشترین میزان مصرف برق را دارد. بنابراین اگر برای اپلیکیشن هایتان دائما از حالت شب استفاده کنید و یا اینکه پس زمینه را با عکس مشکی رنگ تنظیم کنید قطعا بر سرعت کاهش شارژ مانع بزرگی نصب خواهید کرد.

Auto Brightness را فعال کنید

Auto Brightness در واقع ویژگی است که طی آن روشنایی نمایشگر بر اساس ویژگی هایی توسط سنسورهای نمایشگر کنترل می شوند و هر وقت که سنسور ها تشخیص دهند که نیاز به نور و روشنایی بیشتری برای نمایشگر است از آن استفاده خواهند کرد. با Auto Brightness گوشی نور صفحه را با نور محیط هماهنگ می کند. در صورتی که نور صفحه کم رنگ تر از نور محیط باشد، شفافیت و روشنایی را بیشتر می کند. در چنین حالتی نور زیاد تر برق بیشتری هم مصرف خواهد کرد.

استفاده از App power monitor

App power monitor هم خصیصه ای است که از طریق آن بر برق مصرفی اپلیکیشن ها نظارت صورت می گیرد. در گوشی های جدید سامسونگ شما می توانید این ویژگی را مشاهده کنید و بدانید که کدام اپ ها از برق بیشتری استفاده می کنند. شاید در میان اپ های شما برنامه ای باشد که نیاز چندانی به آن ندارید و برق مصرفی آن هم زیاد است! عاقلانه ترین کار این است که این برنامه را حذف کنید و تمام! اینگونه عمر باتری تان افزایش پیدا می کند. حالا وقتی App power monitor را فعال کنید برنامه هایی را که سه روز متوالی از آن ها استفاده نمی کنید به حالت SLEEP می روند و اینچنین این برنامه ها از عمر باتری موبایل سامسونگ نمی کاهند.

برای تنظیم این خصیصه مسیر Settings -> Device maintenance -> Battery را دنبال کنید.

افزایش عمر باتری در گوشی های Galaxy S8 و +Galaxy S8

غیر فعال کردن Smart Stay

Smart Stay یکی از ویژگی هایی است که موجب می شود تا وقتی که حواس تان به گوشی و نمایشگر است، این نمایشگر به حالت SLEEP نرود. اگر با گوشی یا تبلت خود کتاب می خوانید، این ویژگی خیلی کاربردی است اما اگر عادت دارید که گوشی تان را به حال خود رها می کنید و می روید، غیر فعال کردن Smart Stay به شما کمک می کند که آن را خاموش کنید و برق مصرفی نمایشگر را کاهش دهید.

اما جالب اینجاست که Smart Stay از طریق دوربین جلو صورت شما را کنترل می کند. تا زمانی که سنسورها و دوربین صورت شما را حاضر ببینند، نمایشگر روشن خواهد بود در غیر اینصورت نمایشگر خاموش می شود. .

برای اینکه قابلیت Smart Stay را غیر فعال کنید مسیر زیر را دنبال کنید:

Settings -> Advanced Features -> Smart Stay

وضوح تصویر را مد نظر داشته باشید

در S8 و S8+ وضوح تصویر مطرح است که طی آن شما می توانید برای وضوح تصویر خود و نمایشگر، سه حالت را انتخاب کنید. + با وضوح تصویر ۱۴۸۰ در ۷۲۰، FHD+ با وضوح تصویر ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ و QHD+ با وضوح ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ آیتم هایی است که برای وضوح تصویر در این دو گوشی به طور دستی قابل تنظیم است. دقت کنید که هرچه وضوح بیشتر باشد، میزان شارژ مصرفی هم افزایش پیدا می کند پس وضوح را حتی الامکان در شرایط خاص روی کمترین حالت قرار دهید.

افزایش عمر باتری در گوشی های Galaxy S8 و +Galaxy S8

خاموش کردن NFC را مد نظر داشته باشید

NFC ویژگی است که از طریق آن می توان اطلاعات ارسال کرد حالا اگر شما به طو مکرر و مداوم از NFC استفاده نمی کنید نیازی نیست که این قابلیت را روشن و فعال نگه دارید. فعال بودن این قابلیت در هر نوع گوشی هوشمند به افزایش مصرف برق می انجامد. به طور کلی تمام المان ها مثل بلوتوث، ان اف سی، وای فای و مکان یاب ها و غیره می تواند عمر باتری را تا حد زیادی کاهش دهد. پس در صورت عدم نیاز به این آیتم ها آن ها را خاموش کنید.

بدین صورت می توانید تا حد ممکن از اتلاف انرژی باتری جلوگیری کنید و عمر بیشتری طی هر بار شارژ کردن به گوشی و باتری خود بدهید. شما برای این منظور تا کنون چه تدابیری اندیشیده اید که تا کنون به آن اشاره نکرده ایم؟ نظرات و تجربیات خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]

کارت حافظه 256 گیگابایت سامسونگ Evo Plus

پنجشنبه 12 مهر 1397
17:25
mousa

کارت حافظه 256 گیگابایت سامسونگ Evo Plus سرعت 100 مگابایت استاندارد UHS-I U3 همراه با آداپتور SD

Samsung Evo Plus UHS-I U3 Class 10 100MBps microSDXC Card With Adapter – 256GB

گارانتی 10 ساله MIT


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

بررسی تخصصی گلکسی واچ سامسونگ

شنبه 20 مرداد 1397
11:00
mousa

ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ Samsung Galaxy Watch

گلکسی واچ نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ است, از نظر طراحی شبیه به مدل های پیشین است اما در امکانات و قابلیت ها تغییرات زیادی داشته و بیش از پیش دوست داشتنی تر شده است.

ساعت گلکسی واچ در دو مدل بند 42 میلی‌متر و 46 میلی‌متر عرضه می‌شود. سیستم عامل ساعت تایزن نسخه 4.0 است. گلکسی واچ با گوشی های هوشمند مجهز به اندروید 5.0 یا بالاتر و آیفون 5 یا جدید تر که حداقل به سیستم عامل iOS 9.0 مجهز شده اند، سازگار است.

طراحی و صفحه نمایش گلکسی واچ

گلکسی واچ 46 میلی‌متری فقط با رنگ نقره‌ای و مدل 42 میلی‌متری با رنگ های مشکی و رزگلد عرضه می‌شود. بند های ساعت هوشمند گلکسی واچ تنوع خوبی دارد و از بین رنگ های آبی اقیانوسی, مشکی و خاکستری می‌توانید انتخاب کنید, البته برای مدل کوچک تر 42 میلی‌متری بندهای متنوع تر با رنگ‌های قرمز، لیمویی، بنفش، صورتی، خاکستری روشن و قهوه ای نیز عرضه می‌شود.

مدل بزرگ ساعت هوشمند گلکسی واچ بدون بند 13 میلی‌متر ضخامت و 63 گرم و مدل کوچک‌تر حدود 12.7 میلی‌متر ضخامت 49 گرم وزن دارد. همانند مدل های پیشین با چرخاندن قاب ساعت می‌توانید از قابلیت های مختلف آن استفاده کنید.

صفحه نمایش مدل بزرگ ساعت گلکسی واچ 1.3 اینچ و مدل کوچک 1.2 اینچ, هر دو از نوع AMOLED است. تراکم پیکسلی هر دو مدل 360*360 پیکسل و به شیشه گوریلا گلس +DX مجهز شده‌اند. گلکسی واچ می تواند تا عمق 50 متر در زیر آب مقاومت کند و با استاندارد نظامی MIL-STD-810G سازگار است.

نمایشگر همیشه روشن از امکانات جدید ساعت هوشمند سامسونگ است, همچنین صدای تیک تاک مشابه با ساعت های عقربه ای آنالوگ و قابلیت افکت عمق یا Depth که باعث می‌شود جزئیات نمایش داده شده شبیه به یک ساعت سنتی باشد آن را بسیار جذاب کرده است.

خرید ساعت گلکسی واچ, قیمت ساعت گلکسی واچ, مشخصات ساعت گلکسی واچ

میزان شارژ باتری

مدل 46 میلی‌متر گلکسی واچ دارای باتری 472 میلی‌آمپر, در حالی که مدل کوچک تر 270 میلی‌آمپر است. به گفته شرکت سامسونگ با هر بار شارژ ساعت می‌توان 80 ساعت از آن استفاده کرد. مانند مدل های پیشین نیاز به شارژ روزانه ساعت نیست و این فوق العاده است.

مشخصات سخت افزاری

هر دو مدل 4 گیگابایت حافظه داخلی دارند. گکسی واچ به چیپست اگزینوس 9110 با دو هسته پردازشی با فرکانس 1.15 گیگاهرتز مجهز شده است. میزان رم نیز 768 مگابایت است. نسخه LTE گلکسی واچ 1.5 گیگابایت رم دارد.

قابلیت اتصال به شبکه LTE فقط در نسخه گلکسی واچ نسخه LTE وجود دارد و بصورت پیشفرض برای همه مدل ها در دسترس نیست.

امکانات سلامتی و تناسب اندام

ساعت هوشمند گلکسی واج میزان استرس را تشخیص می‌دهد. ضربان قلب شما را کنترل می‌کند و اگر از مقدار مجاز بالاتر رود به شما اطلاع می‌دهد که استراحت و تنفس کنید. میزان و کیفیت خواب را پیگیری می‌کند و همچنین مقدار مصرف کالری ها را نیز کنترل می‌کند. تمام امکانات قابلیت شخصی سازی دارند.

ساعت هوشمند سامسونگ برای 21 ورزش مانند دوچرخه سواری, یوگا و… برنامه دارد. همچنین تمرینات تنفسی و مدیتیشن برای مدیریت استرس دارد.

خرید ساعت گلکسی واچ, قیمت ساعت گلکسی واچ, مشخصات ساعت گلکسی واچ

دیگر امکانات

گلکسی واچ به دستیار صوتی بیکسبی نیز مجهز شده است. با استفاده از قابلیت SmartThings می توانید با گلکسی واچ دستگاه هایی مانند تلویزیون را کنترل کنید یا حتی دمای منزلتان را تنظیم نمایید.

این ساعت هوشمند به حسگرهای شتاب سنج, ژیروسکوپ, فشار سنج, حسگر ضربان قلب و حسگر نور محیط مجهز است.

قابلیت پشتیبانی از شارژ بیسیم, NFC , پشتیبانی از A-GPS و گلوناس, استانداردهای وای فای b/g/n و بلوتوث نسخه 4.2 از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند سامسونگ است.

منبع: هایتل

ساعت گلکسی واچ سامسونگ Samsung Galaxy Watch


[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قیمت شیائومی می بند 3 در ایران مشخص شد

چهارشنبه 27 تير 1397
10:46
mousa

قیمت مچ‌بند جدید ورزشی شرکت شیائومی با نام شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) اعلام شده و قیمت رقابتی آن می‌تواند مشکل‌ساز رقیبانی به بزرگی اپل شود.

در حالی که اپل درحال کسب سود بسیار زیادی از فروش اپل واچ‌هایش است، شیائومی رقابت را در عرصه دیگری ادامه می‌دهد و با عرضه مچ‌بندهای ورزشی‌اش، سعی در رقابت مستقیم با اپل و سایر کمپانی‌های تولید کننده گجت‌های پوشیدنی دارد.

قیمت می بند 3 جدیدترین مچ‌بند چینی‌هاست که طبق اعلام مدیرعامل این کمپانی، حدود 26 دلار برای مشتریان آب خواهد خورد. بدین ترتیب در قیمت نسل جدید می بندها تغییر محسوسی ایجاد نشده و این خبر خوبی برای طرفداران محصولات شیائومی محسوب می‌شود.

متاسفانه اطلاعات بسیار اندکی درباره مشخصات می بند 3 در دسترس است اما اطمینان داریم این گجت همانند نسل پیشین خود به نمایشگر، گام شمار، سنسور ضربان قلب، سنسور ردیابی خواب و بدنه‌ای با طراحی ضدآب مجهز خواهد بود. همچنین گفته می‌شود بهبودهایی در زمینه میزان عمر باتری دستگاه پس از هربار شارژ ایجاد شده است.

از شیائومی می بند 3 دهم خرداد ماه امسال در کنار می 8 به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

منبع: gadgetnews


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

چگونه در هواوی Nova 3e اسکرین شات بگیریم

سه شنبه 8 خرداد 1397
22:25
mousa

تلفن هوشمند هواوی Nova 3e جدیدترین گوشی این شرکت در بازار ایران است. با توجه به فروش فوق العاده این محصول در پیش فروش آنلاین و همچنین عرضه آن از امروز در بازار، حتما بسیاری از کاربران دوست دارند با گرفتن اسکرین شات، بخش‌هایی از لذت استفاده از این گوشی را به اشتراک بگذارند. با نمایندگی هواوی ایران همراه باشید. قاب nova 3e


به هر حال هدف شما هر چه که باشد و یا حتی اگر گوشی دیگری جز هواوی Nova 3e دارید، می‌توانید از دو روش زیر برای گرفتن اسکرین شات در گوشی هواوی استفاده کنید.
نحوه گرفتن اسکرین شات در گوشی هواوی

همانند اکثر گوشی‌های اندرویدی دیگر، با فشار دادن دکمه پاور و کاهش حجم صدا به صورت هم زمان می‌توانید از صفحه گوشی اسکرین شات یا عکس بگیرید. هنگامی که تصویر با موفقی ثبت شد، یک تصویر کوچک از آن در نوار وضعیت قابل مشاهده است. شما در هر بخشی از گوشی هواوی نوا 3 ای می‌توانید اقدام به گرفتن اسکرین شات کنید.

همچنین با معرفی رابط کاربری EMUI 8.0 ، کاربران می‌توانند با کشیدن 3 انگشت از بالا به پایین صفحه نمایش، اسکرین شات بگیرند.

این روش سریع‌ترین و راحت ترین راه برای گرفتن اسکرین شات است، البته این سبب می‌شود تا برخی از قابلیت‌ها را از دست بدهیم. در زیر ما یک برنامه معرفی کرده‌ایم که بدون نیاز به روت کردن گوشی، امکان ثبت اسکرین شات‌های بهتر با امکان ویرایش را به شما می‌دهد.
نصب برنامه Apowersoft Screenshot بدون نیاز به روت کردن گوشی

شاید با اطمینان کامل بتوان گفت که Apowersoft Screenshot، بهترین راه حل برای گرفتن اسکرین شات در گوشی هواوی است. این برنامه کاملا رایگان است و می‌توانید آن را از Google Play دانلود و نصب کنید. با استفاده از این ابزار جذاب، کاربران می‌توانند از هر برنامه یا بازی در حال اجرا تصویر تهیه کنند. همچنین این برنامه دارای یک مروگر داخلی نیز هست که امکان تهیه اسکرین شات طولانی از وب سایت ‌ها را به شما می‌دهد. اشتراک گذاری سریع و ویرایش تصاویر از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار خوب است.

برای استفاده از این برنامه، مراحل زیر را طی کنید.

برنامه را از این لینک دانلود و بر روی دستگاه هواوی خود نصب کنید.

پس از نصب، آن را باز کنید و بر روی Start کلیک کنید. از حالا ابزار بر روی صفحه شما فعال است.

بعد از فعال سازی برنامه، می‌توانید به برنامه یا بازی که تمایل به گرفتن اسکرین شات از آن دارید بروید.

دکمه کاهش صدا و پاور را به طور همزمان فشرده و تا 2 ثانیه نگه دارید. یک فلش در گوشه صفحه ثبت موفق تصویر را نشان خواهد داد. سپس می‌توانید تصویر را در ویرایشگر برنامه مشاهده و تغییرات دلخواه را اعمال و بلافاصله به اشتراک بگذارید.


[ بازدید : 123 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

هندزفری طرح ایرپاد اپل

دوشنبه 31 ارديبهشت 1397
18:47
mousa

هندزفری بلوتوث طرح ایرپاد اپل با بالاترین درجه کیفیت و ظاهر شبیه به ایرپاد اصلی که در نگاه اول تشخیص آن سخت است. هندزفری طرح ایرپاد اپل ویژگی های مدل اصلی را مانند مکالمه, پخش موسیقی با بالاترین کیفیت را دارد. شارژ دستگاه نیز همانند مدل اصلی با کیت مخصوص آن انجام می‌شود. برای شارژ کیت نیز کابل در جعبه محصول قرار دارد.

قابلت کاهش نویز از دیگر ویژگی های هندزفری بلوتوث طرح ایرپاد اپل است که کیفیت مکالمه خوبی را به ارمغان می‌آورد.

هندزفری بلوتوث طرح ایرپاد اپل

اعلان صوتی

اعلان صوتی عملیات های مختلف هنذزفری را بیان می‌کند به عنوان مثال هنگام کانکت شدن به گوشی به صورت صوتی اعلام می‌کند.

نحوه اتصال

اتصال به دستگاه های مختلف از بلوتوث صورت می‌گیرد و نیاز است نسخه بلوتوث شما 4.1 به بالا باشد.

میران باتری

برای هر بار شارژ کامل هندزفری بلوتوث طرح ایرپاد اپل نیاز به 30 دقیقه زمان است. با هر بار شارژ امکان 3.5 ساعت مکالمه و 1.5 ساعت پخش موسیقی وجود خواهد داشت. مدت زمان شارژ در حالت استند بای 20 ساعت است.

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

هندزفری طرح ایرپاد اپل


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]

دستگاه فلزیاب Rover Deluxe New Edition

جمعه 28 ارديبهشت 1397
23:22
mousa

دستگاه فلزیاب ۳D سری Rover نه تنها فلزیاب ساده با خروجی صوتی هستند ، دارای امکان ایجاد گرافیک سه بعدی عالی از زیر زمین را دارند. با توجه به فن آوری تک سنسور تایید شده ، این فلزیاب و گنج یاب به طور مطلوب برای شناسایی اشیاء پنهان قابل استفاده هستند.

دستگاه فلزیاب طلایاب Rover Deluxe New Edition ارتقا یافته دستگاه فلزیاب Rover C میباشد که مخصوص کشف گنج، طلا، نقره، سکه، جواهرات یا دیگر مصنوعات با ارزش مورد جستجو هستند. Rover Deluxe با استفاده از قابلیت های آن و بهترین عملکرد در خاک های مختلف، تمام نیازهای جستجوگر گنج را برآورده می کند.

نسخه جدید Rover Deluxe یک آشکارساز طلایی قابل تبدیل است که می تواند در ۲ حالت مختلف تشخیص استفاده شود.

۱- آشکارساز فلزی

حالت اول حالت “فلزیاب” برای جستجوی سریع گنج و یا تشخیص فلز توسط صدا است. آشکارساز یکپارچه فلز با تشخیص فلز فعال شده و از طریق سیگنال صدا جستجوگر طلا می تواند به راحتی فلزات را تشخیص دهد و بین مواد مانند آهن، طلا، نقره و آلومینیوم تبعیض قائل شود. هدفون بی سیم استریو اجازه صدای تشخیص بی صدا را می دهد. این حالت تشخیص فلز برای جستجو سکه مطلوب است.

۲- اسکنر سه بعدی زمینی

حالت دوم حالت اسکن سه بعدی است. در این حالت حرفه ای، جستجوگر گنجینه می تواند گرافیک سه بعدی از زیر زمین از جمله گنجینه هایی مانند فلزات گرانبها، جواهرات و یا سکه ها و خیلی چیزهای دیگر را به دست آورد. این آشکارساز فلزی برای جستجوی گنج می تواند به عمق زیاد برسد و از این رو برای جستجوی عمیق مطلوب است. تمایز فلزات(وجه تمایز بین فلزات) امکان فیلتر کردن نوع خاصی از فلزات را در زمان اسکن زمین فراهم می آورد.

فلزیاب ۳D Rover Deluxe شامل قابلیت های زیر برای جستجوی گنج (فلزات گران بها) است:

  • آشکارساز فلز با تبعیض
  • اسکن خودکار و دستی زمین با یا بدون تبعیض فلز
  • ارزیابی گرافیکی مقادیر اندازه گیری شده

استفاده از تبعیض کننده یکپارچه، که می تواند در طول اندازه گیری گرافیکی نیز فعال شود، اجازه می دهد تا عملیات حتی در مناطق با کیفیت بالا برای رسیدن به عمق زیاد ممکن باشد. این فلزیاب گنج مناسب برای استفاده در مناطقی است که دسترسی به آنها دشوار است. پس از هر اندازه گیری، مقادیر ثبت شده زمین را می توان به طور دقیق با نرم افزار Visualizer 3D مشاهده کرد . به این ترتیب می توان اندازه و عمق اشیاء واقع شده را تعیین کرد . همچنین ممکن است نتیجه گیری به نوع خاصی از فلز متکی باشد، که وابسته به تعدیل تبعیض کننده است.

طراحی مجدد نسخه جدید Rover Deluxe شامل ویژگی های زیر است:

  • نور پس زمینه نمایش برای جستجو در شب (روشن/خاموش قابل تنظیم)
  • چراغهای تزئینی ساخته شده در LED برای روشن شدن سطح زمین در تاریکی (روشن/خاموش قابل تعویض)
  • الکترونیک چرخشی اتوماتیک یکپارچه برای تسهیل روند اسکن زمین
  • سرعت ضبط دو برابر برای اسکن سریع
  • ساده و بهینه سازی منو ناوبری
  • طراحی هوشمندانه سبک وزن برای راحتی استفاده درازمدت
  • منبع تغذیه (باتری) کوچک و سبک وزن برای کار طولانی تر و شارژ سریعتر
  • هدفون بی سیم استریو برای صدای فراگیر
  • دارای محافظ شوک ، ضد حریق و کیف حمل PELI شامل. چرخ و دسته قابل انعطاف برای حمل آسان

با توجه به تعادل زمین، تکنولوژی یکپارچه ریزپردازنده، اندازه گیری عمق و ذخیره سازی اطلاعات توسط این فلزیاب های جستجوگر گنجینه به طور خودکار انجام می شود. ارزیابی در لپ تاپ کوچک انجام می شود که در آن منطقه اسکن شده می تواند در یک گرافیک سه بعدی در داخل نرم افزار Visualizer 3D مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

ارتقاء در دسترس برای Rover Deluxe

سنسور فوق العاده : با سنسور سوپر سنسور اختیاری در دسترس، قابلیت Rover Deluxe می تواند بهبود یابد. عملکرد عمق در مقایسه با نمونه استاندارد افزایش خواهد یافت. این اجازه می دهد اسکن های منطقه ۳D با وضوح بالا و همچنین تبعیض بین فلزات غیر آهنی و غیر آهنی.

منبع: دستگاه فلزیاب Rover Deluxe New Edition


[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

قاب گوشی هواوی Huawei Nova 3e

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397
23:34
mousa

قاب محافظ ار جمله لوازم جانبی ضروری برای گوشی است چرا که اگر ضربه ای به آن وارد شود هم هزینه تعمیر آن بالا است و هم باعث افت قیمت دست دوم آن می‌شود.

قاب محافظ هواوی Huawei Nova 3e مارک X-Level سری Guardian با کیفیت بسیار بالا و جنس نرم طراحی زیبا و ظریف دارد که علاوه بر اینکه از گوشی در برابر ضربه به خوبی محافظت میکند ابعاد گوشی را بزرگ نمی‌کند و از زیبایی آن کاسته نمی‌شود. لوازم جانبی Huawei Nova 3e

قیمت قاب محافظ هواوی Huawei Nova 3e

قاب محافظ هواوی Huawei Nova 3e فوق از برند معتبر و شناخته شده X-Level هست که کیفیت آن بسیار شناخته شده است. به دلیل طراحی دقیق و حرفه ای جای پورت, سنسور و دوربین به خوبی برش خورده است و هیچ گونه مزاحمتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. اطراف گوشی را به خوبی پوشش می‌دهد و محافظت 360 درجه دارد.

برای محافظت بیشتر از لنز دوربین اطراف آن کمی برجسته تر طراحی شده است. قاب محافظ Huawei Nova 3e مارک X-Level در برابر اثر انگشت مقاوم است و لکه آب روی آن جذب نمی‌شود.

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

قاب محافظ Huawei Nova 3e مارک X-Level


[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار لوازم جانبی موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]