قاب محافظ هواوی Huawei P Smart

پنجشنبه 23 فروردين 1397
15:40
mousa

قاب محافظ هواوی Huawei P Smart مارک X-Level سری Guardian با کیفیت بسیار بالا و جنس نرم که طراحی زیبا و ظریف دارد که علاوه بر اینکه از گوشی در برابر ضربه به خوبی محافظت میکند ابعاد گوشی را بزرگ نمی‌کند و از زیبایی آن کاسته نمی‌شود. لوازم جانبی Huawei P Smart

قاب محافظ هواوی Huawei P Smart فوق از برند معتبر و شناخته شده X-Level هست که کیفیت آن بسیار شناخته شده است. به دلیل طراحی دقیق و حرفه ای جای پورت, سنسور و دوربین به خوبی برش خورده است و هیچ گونه مزاحمتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. اطراف گوشی را به خوبی پوشش می‌دهد و محافظت 360 درجه دارد.

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

قاب محافظ هواوی Huawei P Smart مارک X-Level


کیف محافظ هواوی Huawei P Smart مدل Flip Cover بصورت کامل گوشی را گوشش می‌دهد و محافظت بسیار عالی در برابر هر گونه آسیب را دارد. لایه بیرونی از چرم مصنوعی و لایه داخلی آن از نوع پلاستیک نرم است که باعث می‌شود محل قرار گیری گوشی نرم باشد و آسیبی به آن نرسد.

کیف محافظ هواوی Huawei P Smart طراحی ساده و شیک دارد. جای کلیدها,پورت,دوربین و سنور به خوبی تعبیه شده است و در استفاده از آنها مزاحمتی ایجاد نمی‌کند.

ویژگی های محصول در یک نگاه:

طراحی زیبا

محافظت کامل گوشی

کیفیت ساخت بالا

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

کیف محافظ هواوی Huawei P Smart


[ بازدید : 78 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار لوازم جانبی موبایل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]